
Master în MEDICINA PSIHOSOMATICĂ – absolvit la Universitatea de medicină și farmacie „Iuliu Hațieganu”, Cluj (2022)
Master în MANAGEMENT ORGANIZAȚIONAL ȘI AL RESURSELOR UMANE – absolvit la Universitatea „Spiru Haret”, București (2008)
PSIHOLOG clinician – absolvit la Universitatea București, certificat de Colegiul Psihologilor (2004)
Terapeut utilizator al aparatelor medicale de BIOREZONANȚĂ, biofeedback și uleiuri esențiale – certificat de Ministerul Muncii și Protecției Sociale și Ministerul Educației
CURSURI ȘI WORKSHOPURI
Antrenarea unui mindset potrivit și orientat către succes * Etapele strategice ale realizării (cu succes) a obiectivelor
Convingerile – filtrul prin care vedem și interacționăm cu lumea și cu oamenii.
Mentalitatea de victimă: identificare și răspuns adecvat/ soluții adaptative – cum trăim și ne ferim de „victimele” din viața noastră.
March Mindset for Money – de ce primăvara este un anotimp (ne)potrivit și pentru ce;
September starts with SUCCESS – antrenarea mindsetului pentru succes după concediu;
Psihoestetică: imaginea de sine (factorii modelatori – mediul extern și mediul intern); comparația și efectele ei nocive; abordarea psihosomatică a greutății excesive și a celulitei (cauzele psihoemoționale ale greutății excesive și celulitei); standardele sociale – sursă de (ne)educare sau de stres permanent:
RePeRe – respect, prețuire, răsfăț – program de wellness și mindfullness.
Informatii despre specialist
NU am ajutat mii sau zeci de mii de oameni, dar cei care „au trecut prin mâna mea” în 15 ani de experiență, au învățat:
– să ceară ajutorul fără să se simtă băgați în corzi sau arătați cu degetul sau marginalizați;
– să aibă curaj să se uite în interiorul lor și să scadă tendința de a se auto-judeca/ autoflagela;
– să treacă prin momentele delicate și/ sau problematice fără să se simtă devalorizați, descurajați, umiliți;
– că trebuie să începi de undeva, important este să știi ce vrei să obții;
– să își modifice stilul de viață și modul de a gândi astfel încât să fie în conformitate cu noile condiții de viață pe care vor să le trăiască.
Au mai învățat că pot avea și încredere și putere și că le pot folosi în siguranță și că (atunci când au obosit sau nu mai au resurse sau, pur și simplu, nu văd soluția) pot pune întrebări și pot primi ajutor.
Au învățat că nu e tragic să cazi, ci tragic e să nu te mai ridici. Că nu e un capăt de lume să închei o relație, ci să te însingurezi. Că nu este obligatoriu să te încadrezi în standardele de frumusețe ale societății, atâta timp cât îți descoperi și folosești frumusețea și talentele autentice.
Și au mai învățat că educația nu are limite și nici vârstă.
Educația înseamnă mult mai mult decât simpla acumulare de cunoștințe: înseamnă redefinirea propriei persoane și a vieții, înseamnă reinventare, înseamnă depășirea limitărilor (auto)impuse – devenind (prin perseverență și dedicare) cine ne dorim cu adevărat.
Educația sădește în noi, în prezent, semințele viitorului așa cum ni-l dorim.
Și, de asemenea, educația reprezintă un act de curaj: de a ne depăși condiția existentă, de a ne transforma indiferent de experiențele trecute sau obstacolele întâlnite.
Educația mai înseamnă și deschiderea minții și a inimii către noi orizanturi, către noi perspective, către înțelepciune.
Pentru că educația permanentă aduce odată cu ea claritate, încredere și potențial.