"Promovam atingerea independentei!"
In terapie ocupationala se urmaresc ariile: responsabilizare, independenta si capacitatea de a reactiona adecvat in situatii de viata cotidiana, formarea deprinderilor de autoingrijire si igiena personala, dezvoltarea abilitatilor de munca, joc, petrecerea timpului liber, educarea si dezvoltarea capacităţilor cognitive, dezvoltarea si antrenarea motricitatii, formarea imaginii si increderii de sine si dezvoltarea abilitatilor de relationare interpersonala.
Mediul artistic produce experiente pe un anumit nivel senzorial (parfum, textura, melodii etc.) si imbunatateste motricitatea fina. Se utilizeaza muzica (cantat, improvizat, ritm, scriere de povesti, miscare si sunet, discutii) si artele plastice in promovarea sanatatii si calitatii vietii, dezvoltarii cognitive, motrice, emotionale, comportamentului si socializarii.
In terapie ocupationala se urmaresc ariile: responsabilizare, independenta si capacitatea de a reactiona adecvat in situatii de viata cotidiana, formarea deprinderilor de autoingrijire si igiena personala, dezvoltarea abilitatilor de munca, joc, petrecerea timpului liber, educarea si dezvoltarea capacităţilor cognitive, dezvoltarea si antrenarea motricitatii, formarea imaginii si increderii de sine si dezvoltarea abilitatilor de relationare interpersonala.
Mediul artistic produce experiente pe un anumit nivel senzorial (parfum, textura, melodii etc.) si imbunatateste motricitatea fina. Se utilizeaza muzica (cantat, improvizat, ritm, scriere de povesti, miscare si sunet, discutii) si artele plastice in promovarea sanatatii si calitatii vietii, dezvoltarii cognitive, motrice, emotionale, comportamentului si socializarii.
Toate aceste metode si tehnici imbinate sustin impreuna dezvoltarea armonioasa si abilitatile de viata independenta ale copilului.
Abordarea vizeaza copilul, nevoile si dorintele sale, luand in considerare contextul in care acesta traieste.
Scopurile pe care le are procesul de terapie ocupationala:
Mediul de terapie ocupationala este amenajat astfel incat sa ii ofere copilului siguranta si sa-i permita sa se exprime liber, sa experimenteze diverse situatii si emotii, cautand si gasind solutii adecvate. Toate aceste lucruri ii imbunatatesc imaginea si increderea in sine, dar si abilitatea de a se integra in societate. Jocurile sau activitatile educative adaptate varstei mentale tintesc dezvoltarea cognitiei, a proceselor de inter-relationare prin apelul la efectele si beneficiile integrarii senzatiilor si emotiilor.
In terapie ocupationala, sunt folosite jocuri si activitati motrice si senzoriale care favorizeaza initiativa, cautarea unei solutii, exprimarea unei dorinte, constientizarea propriului corp ce ajuta copilul sa depaseasca pasivitatea.
Pentru a stabili o sedinta de terapie ocupationala, contacteaza-ne sau viziteaza-ne! Te asteptam cu drag!
Abordarea vizeaza copilul, nevoile si dorintele sale, luand in considerare contextul in care acesta traieste.
Scopurile pe care le are procesul de terapie ocupationala:
Mediul de terapie ocupationala este amenajat astfel incat sa ii ofere copilului siguranta si sa-i permita sa se exprime liber, sa experimenteze diverse situatii si emotii, cautand si gasind solutii adecvate. Toate aceste lucruri ii imbunatatesc imaginea si increderea in sine, dar si abilitatea de a se integra in societate. Jocurile sau activitatile educative adaptate varstei mentale tintesc dezvoltarea cognitiei, a proceselor de inter-relationare prin apelul la efectele si beneficiile integrarii senzatiilor si emotiilor.
In terapie ocupationala, sunt folosite jocuri si activitati motrice si senzoriale care favorizeaza initiativa, cautarea unei solutii, exprimarea unei dorinte, constientizarea propriului corp ce ajuta copilul sa depaseasca pasivitatea.
Pentru a stabili o sedinta de terapie ocupationala, contacteaza-ne sau viziteaza-ne! Te asteptam cu drag!